Obchodní podmínky
Termeni și condiții
Aceste condiții comerciale intră în vigoare la 1 septembrie 2022.
Prevedere de bază
- Acești termeni și condiții generale (denumiți în continuare „ termeni și condiții ”) sunt emise în conformitate cu articolul 1751 și următoarele. Actul nr. 89/2012 Coll. Cod civil (denumit în continuare „ Cod civil ”).
- GetGame Czech sro
- ID companie: 09359621
- cu sediul social: Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00, Praga
- e-mail: info@aqster.com
- telefon: +420 724 015 808
(denumit în continuare „ vânzător ”)
- Acești termeni și condiții guvernează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale persoanei fizice care încheie un contract de cumpărare în afara afacerii sale în calitate de consumator sau în cadrul afacerii sale (în continuare „ cumpărător ”) printr-o interfață web situată pe site-ul disponibil la https : //kupgame.sk (denumit în continuare „ magazinul online ”).
- Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Diferitele aranjamente din contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.
II.
Informații despre bunuri și prețuri
- Informațiile despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale și proprietățile lor principale sunt furnizate pentru bunurile individuale în catalogul magazinului online. Prețurile mărfurilor sunt menționate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, toate taxele și costurile aferente pentru returnarea mărfurilor, dacă mărfurile nu pot fi, prin natura lor, returnate prin poștă. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online. Această prevedere nu exclude încheierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual.
- Toate prezentările bunurilor plasate în catalogul magazinului online au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri.
- Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor sunt publicate în magazinul online. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor listate în magazinul online sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Slovace.
- Orice reducere cu prețul de achiziție a bunurilor nu poate fi combinată între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul convine altfel cu cumpărătorul.
III.
Comanda și încheierea contractului de cumpărare
- Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice), vor fi suportate chiar de cumpărător. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
- Cumpărătorul comandă bunurile în următoarele moduri:
- prin contul său de client, efectuat dacă înregistrarea anterioară în magazinul online,
- prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.
- La plasarea unei comenzi, cumpărătorul alege mărfurile, numărul de bucăți, modalitatea de plată și livrare.
- Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are voie să verifice și să schimbe datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul Trimite comanda. Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția valabilității comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea de la cumpărător că a citit acești termeni și condiții.
- Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este automată și nu este considerată un contract. La confirmare sunt atașate condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie numai după ce comanda este acceptată de vânzător. Notificarea de primire a comenzii este livrată la adresa de e-mail a cumpărătorului. / Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este considerată a fi încheierea unui contract. La confirmare sunt atașate condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.
- În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini oricare dintre cerințele specificate în comandă, acesta va trimite oferta modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată o nouă versiune a contractului de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea cumpărătorului de a accepta această ofertă către vânzător la adresa sa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.
- Toate comenzile primite de vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până când cumpărătorul primește o notificare de primire a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon la numărul de telefon sau e-mailul vânzătorului specificat în acești termeni și condiții.
- În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului la stabilirea prețului bunurilor în magazinul online sau în timpul comenzii, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului pentru acest preț complet incorect. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârzieri nejustificate și trimite oferta modificată cumpărătorului la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată o nouă versiune a contractului de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat printr-o confirmare a acceptării de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.
IV.
Cont client
- Prin înregistrarea cumpărătorului a efectuat un magazin online, cumpărătorul poate accesa contul dvs. de client. Din contul său de client, cumpărătorul poate comanda bunuri. Cumpărătorul poate comanda și bunuri fără înregistrare.
- Atunci când se înregistrează în contul clientului și când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să precizeze toate datele corect și cu adevărat. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul clientului și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.
- Accesul la contul clientului este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru accesarea contului său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea abuzivă a contului de client de către terți.
- Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de client către terți.
- Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o lungă perioadă de timp sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile care decurg din contractul de cumpărare și din acești termeni și condiții.
- Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau. întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților.
ÎN.
Termenii de plată și livrarea mărfurilor
- Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor conform contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti în următoarele moduri:
- card de plată fără numerar
- transfer fără numerar în contul vânzătorului prin gateway-ul de plată.
- În cazul plății prin intermediul gateway-ului de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plăți electronice relevant.
- În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de cumpărare este îndeplinită în momentul creditării sumei relevante în contul bancar al vânzătorului.
- Vânzătorul nu necesită nicio plată în avans sau altă plată similară de la cumpărător. Plata prețului de cumpărare înainte de trimiterea bunurilor nu este un depozit.
- Vânzătorul va emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal se atașează mărfurilor livrate.
- Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului imediat după primirea prețului de cumpărare al bunurilor de către cumpărător, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de livrare diferită pentru bunuri.
- Vânzătorul va preda cumpărătorului, împreună cu bunurile, documentele referitoare la bunuri, în special documentele necesare pentru utilizarea bunurilor.
- Datorită faptului că bunurile au conținut digital, bunurile nu vor fi livrate cumpărătorului pe un suport tangibil, dar bunurile vor fi afișate digital în contul său de utilizator și trimise la adresa de e-mail de contact introdusă în timpul comenzii.
- Livrarea modifică imediat livrarea după confirmarea plății de către gateway-ul de plată. Acest lucru poate dura între 5 minute și 24 de ore.
VI.
Retragerea din contract
- Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara afacerii sale în calitate de consumator are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare.
- Perioada de retragere din contract este de 14 zile
- din ziua preluării bunurilor,
- de la data preluării ultimei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți
- din ziua preluării primei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului este o livrare repetată regulată de bunuri.
- Cumpărătorul nu poate, inter alia, să se retragă din contractul de cumpărare:
- furnizarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din contract și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că într-un astfel de caz nu are dreptul să se retragă din contract,
- privind furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului și care pot apărea în perioada de retragere din contract;
- privind furnizarea de băuturi alcoolice, care pot fi livrate numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, independent de voința vânzătorului,
- la livrarea bunurilor care au fost modificate în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru persoana acestuia,
- furnizarea de bunuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,
- livrarea mărfurilor într-un pachet închis, pe care cumpărătorul a scos-o din pachet și din motive igienice nu este posibil să se returneze
- în alte cazuri specificate în § 1837 din Codul civil.
- Pentru a respecta perioada de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în perioada de retragere.
- Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi formularul eșantion pentru retragerea din contractul furnizat de vânzător. Retragerea din contractul de cumpărare va fi trimisă de cumpărător la adresa de e-mail sau de livrare a vânzătorului specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma cumpărătorului primirea formularului fără întârziere.
- Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să restituie bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea contractului către vânzător. Cumpărătorul suportă costul returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă din cauza naturii lor.
- Dacă cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi va returna fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la el, în același mod. Vânzătorul va restitui cumpărătorului banii primiți într-un alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord și dacă nu suportă costuri suplimentare.
- În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare a bunurilor oferite de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul livrării bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a bunurilor oferite.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să predea bunurile sau să demonstreze că a trimis bunurile vânzătorului.
- Bunurile trebuie returnate de cumpărător vânzătorului nedeteriorat, nepurtat și necontaminat și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție.
- Vânzătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare din cauza vânzării de stocuri, a indisponibilității bunurilor sau când producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri a întrerupt producția sau importul de bunuri. Vânzătorul va informa imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în comandă și va returna în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare toate fondurile, inclusiv costurile de livrare primite de la acesta în baza contractului, în același mod sau în modul specificat de cumpărător.
VII.
Drepturi de performanță incorectă
- Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că mărfurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:
- mărfurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unor aranjamente, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau așteptate de cumpărător, având în vedere natura mărfurilor și publicitatea pe care o desfășoară,
- mărfurile sunt potrivite pentru scopul declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit mărfuri de același tip,
- mărfurile corespund calității sau proiectului cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
- mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și
- mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale.
- Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primirea bunurilor de către cumpărător, se consideră că bunurile erau defecte la momentul primirii. Cumpărătorul este îndreptățit să exercite dreptul la un defect care apare în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Această dispoziție nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzura bunurilor cauzate de utilizarea lor normală, bunurilor second-hand la un defect corespunzător gradului de utilizare sau purtării bunurilor pe care le-a avut atunci când a fost preluat de către cumpărător sau după natura mărfurilor.
- În cazul unui defect, cumpărătorul poate trimite o reclamație vânzătorului și poate solicita:
- schimb pentru bunuri noi,
- repararea mărfurilor,
- reducere rezonabilă din prețul de achiziție,
- retrage din contract.
- Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract,
- dacă mărfurile prezintă un defect substanțial,
- dacă nu poate folosi lucrul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului sau defectelor după reparare,
- cu un număr mai mare de defecte ale mărfurilor.
- Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice operațiune în care este posibilă acceptarea reclamației sau în sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de soluționare a reclamației necesită cumpărătorul, precum și confirmarea datei și metodei de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea reparării și a duratei, sau o justificare scrisă. respingerea plângerii.
- Vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta va decide imediat despre reclamație, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de produs sau serviciu necesar unei evaluări profesionale a defectului. Reclamațiile, inclusiv eliminarea defectelor, trebuie soluționate imediat, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. Expirarea acestei perioade în zadar este considerată o încălcare materială a contractului și cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare. Momentul revendicării este considerat a fi momentul în care voința cumpărătorului se va exprima (exercitarea dreptului de la executarea incorectă) către vânzător.
- Vânzătorul informează cumpărătorul în scris despre rezultatul reclamației.
- Dreptul la executarea incorectă nu aparține cumpărătorului, dacă cumpărătorul știa înainte de a prelua lucrul că lucrul are un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul.
- În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod intenționat suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate exercita acest drept de la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.
- Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de reclamație.
- Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 1914-1925, secțiunile 2099-2117 și secțiunile 2161-2174 din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll., Despre protecția consumatorilor.
VIII.
Livrare
- Părțile contractante își pot livra reciproc toate corespondențele scrise prin poștă electronică.
- Cumpărătorul trimite corespondență vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul trimite corespondență cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă.
IX.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
- Autoritatea slovacă de inspecție comercială, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, numărul de identificare al companiei: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs, este responsabilă de soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor de la http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în temeiul unui contract de cumpărare.
- Centrul European pentru Consumatori Republica Slovacă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa Internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 182/2011 al Parlamentului European și al Consiliului. 524/2013 din 21. Mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și completează Regulamentul (CE) nr 2006/2004 și Directiva 2009/22 / CE (Regulamentul de soluționare a litigiilor online ale consumatorilor).
- Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Licențierea comercială este efectuată în cadrul competenței sale de către biroul de licențe comerciale relevant. Autoritatea slovacă de inspecție comercială, într-o măsură limitată, supraveghează respectarea Legii nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorilor.
X.
Dispoziții finale
- Fiecare acord între vânzător și cumpărător este guvernat de legile Republicii Cehe. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, atunci părțile convin că relația este guvernată de legea Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului în temeiul legislației în general obligatorii.
- Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în conformitate cu prevederile § 1826 alin. 1 scrisoare e) din Codul civil.
- Toate drepturile asupra site-ului vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, sigle și alt conținut și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără consimțământul vânzătorului.
- Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervențiile terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său. Atunci când folosește magazinul online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu trebuie să efectueze nicio activitate care să îi permită acestuia sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online și să utilizeze magazinul online sau piesele sau software-ul său într-un mod care ar fi contrar scopului sau scopului său.
- Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări de circumstanțe în conformitate cu § 1765 alin. 2 din Codul civil.
- Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în format electronic și nu este accesibil.
- Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de către vânzător. Această prevedere nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.
- Atasat termenilor si conditiilor este un model de formular pentru retragerea din contract.